2016. április 13., szerda

Érkezik a harmadik baba - Szülés történet 1. rész

A kiírt időpont: április 4.
A március 21.-ei vizsgálat alapján (elöregedett méhlepény, nem megfelelő áramlás…) a Doktor úr úgy döntött, pénteken menjek be a kórházba, egy jó kis szülés indításra!

Húúú, a víz levert, mert ez olyan volt, mint egy programozott császár!

Jut eszembe, császár – az első gyermekemet természetesen hoztam világra, a másodiknál császárra volt szükség. Volt viszonyítási alapom és számomra a természetes szülés sokkal szebb, sokkal kevésbé fájdalmas, sokkal könnyebb, éppen ezért most is erre készültünk a dokimmal egyetértésben! Azért csütörtökön még NST-re kellett mennem a rendelőbe, ahol előttem egy vajúdó kismama volt. NST után bementünk az orvoshoz, aki közölte, hogy MOST menjek be a kórházba, ne reggel (persze azt nem tette hozzá, hogy úgy is be kell mennie neki is most, hiszen van egy szülése, gondolta, vagy legalábbis bízott benne, kettőt lezavar egy éjszaka alatt). Délután 5 óra volt. Egyből átfutott a fejemen, hogy ok, a férjem és az anyám velem lesz a kórházban, apám külföldön dolgozik, és bár már úton van hazafele, de ki tudja, mikor ér haza, akkor ki lesz a másik két gyerkőccel?

Hazaérkezésünk után izzott a telefon a kezünk alatt!

Pár telefon után sikerült elintézni, a barátnőm vigyáz rájuk 3 órát, utána egy baráti házaspár váltja őt! (Halkan jegyzem meg, az első telefonok családon belül zajlottak – milyen jó, ha az ember így számíthat a tágabb családjára :( !!!) 6 órakor elindultunk a kórházba! Fél hétkor megkaptam a tűt a karomba, rögtön levert a víz, az ájulás szélére kerültem! Láb felemel, homlokra vizes ruha – ez segített, észhez tértem ! Antibiotikumot kellett kapnom négy óránként, a második után, este 11 órakor elkezdtem kapni az oxitocin infúziót, rám kötötték az NST gépet, innentől ágyhoz voltam kötve. 

Férjem az egyik kis széken, anyukám a másik kis széken kínlódja végig az éjszakát, én az ágyon.

Teltek az órák, persze ólom lábakon, viszont a fájások nem voltak elég erősek – NST szerint sem, érzetre sem! Reggel fél 6-kor burokrepesztés, de a fájások még ezután sem erősödtek. Háromnegyed kilenckor bejött a doktor úr és közölte, rám van bízva a döntést, mert várhatunk még, hátha beindulnak a fájások, vagy császár. Kiment a szülőszobából, én pedig elkezdtem zokogni, mert éreztem, itt már nincs mire várni!

Minden természetes szüléssel kapcsolatos elképzelésem egy perc alatt a semmibe veszett!

Amikor visszajött, mondtam neki, hogy indulhatunk a műtőbe…

Folyt. köv.

én fogok érkezni



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése